Fastpay

A FastPay egy online fizetési platform, amely lehetővé teszi a felhasználók számára a kereskedést, fizetést és pénz fogadását. Ez az egyik leggyorsabb és legkényelmesebb fizetési mód, amelyet a kurdisztáni székhelyű Next-Generation Communications Company indított el 2017-ben. Ez a fizetési mód olyan régiókra is kiterjed, mint a Közel-Kelet és az arab nemzetek. Ez a vezető mobiltárca, amelyet az iraki szerencsejáték-oldalakon történő befizetésre használnak.

A FastPay-t fizikai és online áruházakban történő vásárlásra és pénzátutalásra, valamint lottószelvények vásárlására használják. Különféle előnyeinek köszönhetően ez a mobiltárca széles körben ismertté vált az iraki lottójátékosok körében. Az egyetlen hátránya, hogy a FastPay jelenleg csak az iraki fogadókra korlátozódik. Ennek fő oka az, hogy a regisztrációs folyamat megköveteli, hogy a felhasználó rendelkezzen iraki mobiltelefonszámmal.

Hogyan lehet befizetni a Fastpay segítségével
Hogyan lehet befizetni a Fastpay segítségével

Hogyan lehet befizetni a Fastpay segítségével

Irakon kívüli használata ezért kihívást jelent. A cég azonban azon dolgozik, hogy megoldást találjon a szerencsejátékok globális piacára való jelentős belépésre. A fogadók általában DenizBank ATM-eken, hitelkártyákon vagy banki átutalással töltenek be készpénzt FastPay pénztárcájukba. A DenizBank a FastPay ATM fizetések vezető szolgáltatója, bár a nem banki ügyfelek is igénybe vehetik a szolgáltatást a mobilalkalmazáson keresztül.

Jelenleg nagyon kevés oldal fogad el FastPay befizetést, de a jövőben valószínűleg több FastPay-t használó online lottó platform fog megjelenni, ahogy az online szerencsejáték-ipar fejlődik. A fogadóknak először meg kell győződniük arról, hogy kedvenc lottóoldaluk elfogadja-e a FastPay-t, mielőtt elkezdené a fizetést.

Ennek megerősítése érdekében a játékosoknak beszélniük kell egy ügyfélszolgálati ügynökkel. A befizetés előtt a online lottóoldal amely elfogadja a FastPay-t, a felhasználóknak le kell tölteniük a FastPay alkalmazást, és regisztrálniuk kell egy ingyenes fiókot. Ezután meg kell győződniük arról, hogy a számlán elegendő pénzeszköz áll rendelkezésre a betét fedezésére.

A FastPay rendkívül rugalmas fizetési mód, és ezt felhasználói tanúsítják is. Bankszámlához köthető, különösen azok számára, akik a DenizBank tagjai. Ez a fizetési lehetőség egy török DenizBank leányvállalata Isztambulban. A bankszámla hitelkártyával vagy banki átutalás „pénzküldése” szakaszával kapcsolódik a FastPay-hez.

Hogyan lehet befizetni a Fastpay segítségével
A befizetési folyamat

A befizetési folyamat

Az ezzel a módszerrel történő befizetés eljárása nem különbözik a többi e-pénztárcától letéti módszerek a piacon.

  1. A játékos felhasználónévvel és jelszóval jelentkezik be egy FastPay lottóoldalra
  2. A banki vagy pénztáros részre lépnek, és a FastPay-t választják befizetési lehetőségként
  3. A következő lépés a FastPay számla adatainak (mobilszám és jelszó) megadása
  4. A fogadó ezután megadja a betét összegét
  5. Követniük kell a webhely utasításait, és meg kell erősíteniük a letétet

A FastPay másik előnye, hogy lehetővé teszi a nem banktagok számára a mobilalkalmazáson keresztül történő befizetést. Az alkalmazás Android és iOS felhasználók számára is elérhető. Ezenkívül ennek a módszernek nincsenek betéti korlátai.

A fogadók az online lottóoldalaik által megengedett maximális limitig fizethetnek be. A lottóoldalakon gyakran vannak rugalmas befizetési limitek, például 10 dollártól az alkalmi játékosok számára és akár 5000 dollárig terjedő összegű befizetési limiteket a high rollereknél. Az ügyfelek olyan szerencsések, hogy FastPay számlájukon keresztül állíthatják be a napi befizetési limiteket, ezzel is felelősen játszhatnak.

A befizetési folyamat
Hogyan lehet pénzt kivenni a FastPay segítségével

Hogyan lehet pénzt kivenni a FastPay segítségével

A zökkenőmentes nyereményfelvétel érdekében a FastPay-t használó online lottóoldal különféle feltételeket támaszt. A lottóoldalak többsége rendelkezik minimális és maximális kifizetési küszöbértékkel.

Korlátozzák azt is, hogy hány jutalmat kaphat egy nap vagy egy hét alatt. Jó példa erre egy lottóoldal, amely hetente négyszer legalább 50 és legfeljebb 10 000 dollár kifizetést tesz lehetővé. A kifizetés kéréséhez a játékos számlájának legalább 50 dollárt kell nyernie.

A mobiltelefonok praktikusak Android és iOS rendszeren történő kifizetéskor. Érdemes megjegyezni, hogy a játékosok csak a befizetéskor használt fizetési móddal tudják kiváltani nyereményüket. Például, ha egy ügyfél más módszert használ a befizetéshez, nem használhatja a FastPay-t a kifizetéshez.

Hogyan lehet pénzt kivenni a FastPay segítségével
A visszavonási folyamat

A visszavonási folyamat

Az elállási feldolgozási időszak online lottóoldalonként változik. Fontos megjegyezni, hogy minden lottóoldalnak egyedi eljárása van a kifizetések kezelésére. Az alapvető lépések azonban szinte minden online lottóoldal esetében azonosak. Az alapfolyamat a következő.

  1. Miután bejelentkezett a lottóoldalra, ahol regisztrálva van, a felhasználó a pénztáros oldalra lép
  2. A felhasználó kiválasztja a fizetési módot, és ebben az esetben a FastPay-t, és kéri a kifizetést
  3. Az ügyfél ezután beírja a FastPay-fiókjához kapcsolódó mobiltelefonszámot
  4. Ezután kitöltik a kivenni kívánt összeget
  5. A lottóoldalnak igazolnia kell, hogy a bemutatott információ a számla törvényes tulajdonosához tartozik
  6. Az átvitel azonnal megtörténik, miután a weboldal igazolta a játékos személyazonosságát

A legnépszerűbb FastPay lottóoldalak ingyenes lottó kifizetéseket biztosítanak. Ha azonban egy fogadó a megengedett maximális összegnél többet akar kivenni, akkor előfordulhat, hogy külön díjat kell fizetnie.

A visszavonási folyamat
Biztonság és biztonság a FastPay-nél

Biztonság és biztonság a FastPay-nél

A biztonságot minden esetben figyelembe kell venni, amikor az ügyfelek pénzeszközeiről és bizalmas adatairól van szó. Biztosítani kell az ügyfeleket arról, hogy pénzeszközeik nem kerülnek veszélybe, vagy személyes adatai nem szivárognak ki. A FastPay pénztárca szerint a legszigorúbb biztonsági intézkedéseket, titkosításokat és adatvédelmi módszereket alkalmazza.

A HTTPS protokoll (SSL titkosítás) révén minden FastPay webes platform és mobilalkalmazás biztonságos. A pénztárca (PA-DSS) tanúsítvánnyal is rendelkezik, amely megerősíti a felhasználói adatok és a tranzakciós információk biztonságát. Az adatszivárgás elkerülése érdekében a weboldal tűzfalat használ, amikor pénzügyi tranzakcióra kerül sor. A tűzfalakon ritkán hackerek vagy bármely más rosszindulatú felhasználó, aki csalást akar elkövetni, behatolni.

Erős jelszót, ujjlenyomatot és arclenyomatot használnak a FastPay-fiókok védelmére. Az ilyen adatokat a regisztráció során gyűjtjük az ügyféltől. A biometrikus összetevők egyedülállóak a felhasználók körében, és a csalók nem tudják meghamisítani őket, különösen az ujjlenyomatot és az arclenyomatot.

A csalók hamis telefonszámokat és e-maileket is használhatnak, ha azt állítják, hogy FastPay-kereskedők. Az ügyfeleknek tudniuk kell, hogy a FastPay névjegyei megjelennek a hivatalos webhelyükön. Amikor egy másik e-mail vagy telefonszám éri el az ügyfeleket, a FastPay figyelmezteti, hogy az ilyen próbálkozásokat figyelmen kívül kell hagyni, és azonnal jelenteni kell.

Biztonság és biztonság a FastPay-nél
Fastpay ügyfélszolgálati lehetőségek

Fastpay ügyfélszolgálati lehetőségek

Az ügyfelek képviselői a cég arca, ezért kommunikációjuknak nagyon hatékonynak kell lennie. Az ügyfelek mindig a legjobb megoldást keresik a felmerülő kihívásokra.

Szerencsére a FastPay ügyfélszolgálati szakemberei az ügyfél köznyelvét használják a szakkifejezések egyszerűsítésére. A nap 24 órájában elérhetőséget biztosítanak megbízható segítségükhöz. A következő módokon léphet kapcsolatba a támogató személyzettel:

A fizetési szolgáltatónak hangsúlyoznia kell a kiváló ügyfélszolgálatot. Ennek ellenére a FastPay udvarias ügyfélszolgálati képviselőivel rendelkezik. A kifogástalan ügyfélszolgálatnak köszönhetően a cég a hűséges ügyfelek megtartásával tudott növekedni. Az ügyfélszolgálat magában foglalja a GYIK részt is, amely a gyakran ismételt kérdésekre adott általános válaszokat tartalmazza.

Az ügyfeleket arra biztatjuk, hogy még a támogató személyzet felhívása előtt olvassák el a GYIK részt a kisebb problémák megoldására vonatkozó utasításokért. Alternatív megoldásként a felhasználók kitölthetnek egy kapcsolatfelvételi űrlapot nevükkel és e-mail címükkel. Így az ügyfélszolgálati ügynökök könnyen megoldhatják a fizetéssel kapcsolatos problémákat és egyéb technikai problémákat.

Fastpay ügyfélszolgálati lehetőségek