A Jeton tisztában van azzal, hogy az ügyfél a király, ezért platformjai felhasználóbarátak. A regisztrációs folyamat meglehetősen egyszerű, és a navigáció is. Van egy részletes GYIK rész is, amely a legnépszerűbb kérdéseket és válaszokat tartalmazza.
Tudja meg, mit kérdeznek a Jeton ügyfelei, és megtudja a válaszokat. A Jeton használhatósága mellett a cég több csatornán is kínál ügyfélszolgálatot.
Az első az élő chat, amely éjjel-nappal elérhető. Ez egy nagyszerű funkció, amely kétféleképpen kínál segítséget a felhasználóknak. Először is létezik egy mesterséges intelligencia, amely javaslatokat ad a felhasználóknak az alapján, amit akarnak. Ha egyik lehetőség sem elegendő, vannak élő chat-ügynökök, akik mindig készek segíteni a felhasználóknak. A felhasználóknak be kell jelentkezniük ahhoz, hogy segítséget kapjanak egy élő csevegési ügynöktől.
Egy másik ötletes lehetőség az e-mail. A felhasználók e-mailben léphetnek kapcsolatba a Jeton Wallet csapatával. Az egyetlen probléma az, hogy a visszajelzés nem azonnali. Néhány órát vesz igénybe, mire választ kapunk.
A fenti ügyfélszolgálati csatornákon kívül a Jeton felhasználói a közösségi média csatornáin és a hivatalos Jeton blogon keresztül is tarthatják a kapcsolatot a márkával.